Inhoud geven aan kwaliteit
is een doorlopend proces bij Daza.
Richtlijnen zijn duidelijk…
Het CBO (na doorstart onder TNO Management consultants) geeft, als kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg, adviezen aan overheid en zorginstellingen. Het instituut stelt richtlijnen die het gebruik van de apparatuur van Daza Opticare adviseren. Ook de Inspectie voor de Gezondheidszorg spoort instellingen aan om de elektronische hulpmiddelen in te zetten, als een veel cliëntvriendelijker alternatief voor fixatie.
Productontwikkeling gaat door…
Daza Opticare vermarkt haar producten zowel nationaal als internationaal via een dealerorganisatie. Alle dealers voldoen aan specifieke criteria om u optimaal te voorzien van service en support. Alle productontwikkelingen beginnen met een goede analyse van de problematiek die speelt in de zorginstellingen en de thuiszorg. In samenspraak met onze dealers sporen we knelpunten op en bedenken we effectieve oplossingen. Op elke locatie en in iedere voorkomende situatie binnen de gezondheidszorg. Daza werkt daarbij nauw samen met haar dealers om de service, ook na levering, op een zo hoog mogelijk niveau te houden.