Stel gerust uw vraag aan een van onze medewerkers…
Snel een antwoord…
Daza streeft er naar om alle voorkomende technische problemen met onze producten snel en efficiënt op te lossen. U kunt daarvoor bellen met onze helpdesk. Er is altijd iemand die voor u klaar staat om u verder te helpen met uw vragen over onze producten.
U belt gewoon +31(0)165 599 388
Wilt u echter liever dat uw vragen per mail beantwoord worden, dan kan dat natuurlijk ook. Ga hiervoor naar onze contact pagina.
Veel gestelde vragen Optiscan
Vraag: Is er een stap voor stap instructie beschikbaar voor de Optiscan?
Antwoord: Natuurlijk hebben we de standaard handleiding beschikbaar. In de praktijk vind men onze Optiscan Strip erg handig. Dit is een korte handleiding, waarin we visueel proberen uit te leggen hoe de Optiscan ingezet dient te worden. Dit is ook verfilmd:
Vraag: Hoe werkt de 15 seconden inloopvertraging?
Antwoord: Een Optiscan stuurt alleen een alarm wanneer deze op scherp staat. Dit gebeurt wanneer de sensor voor 15 seconden geen beweging heeft gezien. Dit zorgt ervoor dat u altijd de ruimte kunt verlaten zonder een alarm te veroorzaken.
Vraag: Waar moet ik de Optiscan plaatsen?
Antwoord: Het meest ideaal is om de Optiscan tussen de 2 en 3 meter van het bed te plaatsen, kijkend in de richting van het bed. Zo voorkom je vals alarmen door wapperende dekens. Plaats de Optiscan niet direct naast het bed.